Το ότι έχετε γίνει δέκτης χορηγούμενης διαφήμισης στα Social Media από υποψήφιο βουλευτή ενώ όψει των εκλογών είναι το μόνο σίγουρο.
Πολιτευτές που περπατάνε πέρα – δώθε, οδηγούν το αυτοκίνητο τους, στέκονται και λένε κάποια έξυπνη ατάκα ή κάποιο πολιτικό μήνυμα. Κάποια είναι καλογυρισμένα με πολλές κάμερες, drones κτλ και άλλα πάλι είναι φτωχά και όχι ιδιαιτέρως ελκυστικά.
Και τα… σποτ είναι θέμα μπάτζετ. Ρωτήσαμε ειδικούς στην αγορά, πρόσωπα που ασχολούνται με γυρίσματα και διαφημίσεις υποψηφίων και σας παρουσιάζει κάποιες ενδεικτικές τιμές.
Από 200 έως 500 ευρώ είναι περίπου η χρέωση για συρραφή βίντεο και γραφικά. Δηλαδή, ένα βίντεο – κλιπ με εμφανίσεις του υποψηφίου στην τηλεόραση, φωτογραφίες από δράσεις, παρεμβάσεις στη Βουλή κοστολογείται εκεί.
Τώρα, αν ο υποψήφιος θέλει να κάνει δικό του γύρισμα τότε η τιμή ανεβαίνει και πάει αρκετά πάνω ανάλογα και με το τι θα ζητήσει ο πολιτευτής. Σύμφωνα με τους ειδικούς το γύρισμα πάει από 2.000 έως ακόμα και 5.000 ευρώ. Και εννοούμε ένα συνολικό πακέτο το οποίο θα περιέχει γύρισμα, μοντάζ, μιξάζ και θα παραδοθεί έτοιμο για ανάρτηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Το πόσα χρήματα θα ξοδέψει μετά ο πολιτικός για να προωθήσει την καμπάνια του είναι ένα άλλο ζήτημα.
πηγή:topontiki.gr